pondělí 8. ledna 2018

Poprvé v Dřevmužově sídle

Po několikaleté známosti a krásném vztahu s moudrým Dřevmužem 4. ledna tohoto roku uzrál čas a s Honzou jsme navštívili jeho sídlo v jedné vesničce nedaleko Litoměřic. Hlavním důvodem této návštěvy byla skutečnost, že se potřebovaly vyladit detaily ohledně besedy, kterou budu mít v jedné litoměřické střední škole, jíž je Dřevmužova manželka ředitelkou. Protože jsme měli ten den cestu právě do Litoměřic, jeli jsme odtamtud už jen malý kousek a brzy jsme Dřevmužovo sídlo, krásnou roubenku, našli. Dřevmuž i jeho manželka nás přivítali a my kráčeli dovnitř, Honza za námi přišel o pár minut později, protože řešil lepší parkovací místo. V místnosti jsme se pak všichni posadili a vyřešili vše potřebné k budoucí besedě. Pak jsme dostali kávu či čaj a k tomu velmi dobré Vánoční cukroví a všichni jsme se dali do velmi příjemného hovoru, řešila se všemožná témata od odborných, až po přírodní. Dřevmužovo sídlo na mne působilo velmi útulně, bylo tam velmi pěkně a především jsem vnímala úžasně čistou energii, která zde panovala. Od cukroví a kávy jsme se dostali i k pití luxusního vína z krásných skleniček a to jak co se týče ornamentů, které byly krásně plasticky vyobrazeny, tak ony vinné skleničky měly krásný zvuk a to jak prázdné, tak plné. Dřevmuž mi za nejdříve to měl být krátký, pak z toho byl několikahodinový, pobyt, prokázal tu čest a dal mi do rukou několik velmi zajímavých předmětů včetně dvou dřevkřišťálových dřevbytostí. Každý z těch několika předmětů byl naprostý skvost a nemám slov, kterými mohu za ty krásné plynoucí minuty s těmito předměty a vnímání jejich energií, poděkovat. Dřevmuž naštěstí patří k několika těm, kteří mi nechají daný předmět v rukou tak dlouho, jak potřebuji a neberou mi ho po několika vteřinách, aby se náhodou něco nestalo, takže vskutku ten strávený čas s těmi předměty byl pro mě jednak velmi poučný, ale i relaxační. Za náš pobyt v Dřevmužově sídle nám dělal společnost jejich moc pěkný pes, občas se na nás přišla podívat i jejich kočka. Závěrem tohoto krásného setkání Dřevmuž Honzu pozval do svého Dřevkrálovství s dalšími zajímavými předměty. Já tam kvůli málu prostoru nešla, ale místo toho jsem si mohla velmi zajímavě pohovořit s Dřevmužovou manželkou a byl to krásně strávený čas. Byly to moc pěkné chvilky plné moudrého povídání ze strany Dřevmuže, ale i jeho manželky, mohla jsem si prohlédnout skutečné skvosty a věřím, že toto setkání nebylo rozhodně poslední.

1 komentář:

  1. úvěrová společnost, která mi poskytuje půjčku ve výši 5 000 000,00 USD, když ostatní investoři půjčky zanedbali moji nabídku, ale pan benjamin lee mi poskytl úspěšnou půjčku. Jsou přímo zapojeni do financování půjček a projektů z hlediska investic. poskytují finanční řešení společnostem a jednotlivcům, kteří hledají přístup k fondům kapitálových trhů, mohou vám pomoci financovat váš projekt nebo rozšířit vaše podnikání .. e-mailový kontakt :::: také 247officedept@gmail.com nebo napište na číslo whatsapp na + 1- ( 989-394-3740)

    OdpovědětVymazat