středa 27. září 2017

Zážitky z křtu mé knihy Válečná Stezka Aztéků

26. září v sedmnáct hodin proběhl v sále lovosické knihovny křest mé knihy s názvem Válečná stezka Aztéků. Role kmotra se ujal pan Jiří Žáček. Dorazilo pár lidí, mezi které patřil k mé velké radosti Dřevmuž i naše kamarádka Blanka. Ředitelka knihovny křest zahájila několika slovy a pak jsem se ve stručnosti představila a řekla jsem, co mne vedlo k napsání této knihy, ale i to, za jakých okolností jsem se před několika lety seznámila s kmotrem tohoto dílka. Po tomto stručném představení proběhl samotný křest červeným roudnickým vínem a kmotr řekl pár velmi pěkných, ale i vtipných, slov. Pak následovalo autorské čtení, které bylo rozděleno na dvě části. Nejdříve jsem četla já a sice tím způsobem, že jsem si k notebooku připojila přístroj zvaný braillský řádek a ten mi vše, co je na obrazovce, převede do Braillova písma. Po několika minutách mne vystřídal manžel Honza a já jeho čtení doprovázela decentní hrou na klávesy. Po autorském čtení proběhla autogramiáda, přičemž manžel Honza do knih psal věnování a já ji opatřila autogramem. Pak jsem ještě zahrála několik improvizací na klávesy. Tuto knížečku je možné u mne zakoupit jak v digitální podobě, formát PDF, tak i tištěnou, případně obě verze. Digitální kniha je za 90 Kč a tištěná podoba pak za 180 Kč. Z této akce jsem velmi nadšena, naprosto předčila ve všech směrech má očekávání a představy a věřím, že nebude poslední. Kmotru knihy, panu Jiřímu Žáčkovi, patří můj velký dík, ale i pracovníkům knihovny a všem, kteří si našli svůj čas a obohatili tento křest svou přítomností.

1 komentář: