středa 24. března 2010

O čem píši svá díla

Asi od dvanácti let se věnuji psaní. Nejdříve jsem začínala od básní jednoduchých, později jsem přikročila k prvnímu příběhu. Je to dvoudílné fantasy s
názvem Plameny Mágů. Příběh se odehrává na ostrově Atlantida a králi tohoto ostrova unese kouzelník syna. Vladař se s touto skutečností bude muset poprat.
Druhý díl je volným pokračováním. Dalším mým dílem je příběh s názvem Pomsta Černého Jasona. Příběh pojednává o pirátech a všem, jak žijí, bojují... Jedním
z novějších děl je Válečná stezka Aztéků. Zde jsem vycházela i ze skutečností, jak Cortés dobýval aztéckou říši, jak se obyvatelé bránili... K příběhu
jsem přidala i děj o dvacet let později. Dalším dílem pak byla Tajemná kytara, což je příběh odehrávající se ve Španělsku. O bohaté dívčině, která se zamiluje
do chudého kytaristy. Rodiče dívky jim však lásku nechtějí přát a oni se jim postaví. Dále jsem napsala dílo s názvem Mstitel. Je možná trochu podobné,
opět španělská dívčina si oblíbí jednoho klenotníka. Je však trochu podivín a ti dva, i přes odpor otce a snoubence dívčiny, spolu uprchnou a odolávají
nástrahám... Předposledním příběhem je Závod s časem. Děj se odehrává v Chicagu na lékařské půdě. Mým aktuálním dokončeným dílem je pětidílný cyklus Šokující
poznání. Mladá holka, jedoucí v drogách, jednou potká na zastávce kluka. Začne se jí líbit, ale přijde na skutečnost, že je nevidomý. Je to pro ni šok...
Jak se s tím vyrovná? To se dočtete... Píšu samozřejmě dále, to ale zatím čtenářům neprozradím, o jaké dílo jde, ale budete-li chtít si nějaké dílo přečíst,
napište mi na: estrellacz@gmail.com či: petra.laskova@tiscali.cz a já díla s největší radostí zašlu.

Žádné komentáře:

Okomentovat