středa 24. března 2010

O mé sbírce zvonků

V tomto článku bych chtěla napsat pár slov o mé sbírce zvonků. Mám jich kolem stovky. Jak jsem je začala sbírat? Všichni mi říkali, že jsem taková "Zvuková."
Tak jsem se rozhodla, že si začnu kupovat zvonky. Když jsem jich měla málo, dokázala jsem podle zvuku poznat, odkud který zvonek byl, ale nyní, když jich
přibývá, už to tak snadno nedokážu. Většinu zvonků mám od nás, avšak asi deset mám ze zahraničí například z Holandska, Chorvatska a jiných zemí. Kdyby
se mě někdo zeptal, který zvonek se mi líbí nejvíc, asi bych mu nedokázala odpovědět. Každý zvonek pro mne znamená něco jiného, každý má svou krásu...
Většinu mám z keramiky, hlíny, porcelánu či skla. Vlastním ovšem i pár zvonků z kovu, ale ne zas tak moc jako zvonků keramických. Asi je to trochu zvláštní
takováto sbírka, ale není to špatné!

Žádné komentáře:

Okomentovat