středa 24. března 2010

Skupina Blaf

Není tomu tak dávno, co mne jeden můj výborný kamarád naučil poslouchat jednu výbornou skupinu, která zpívá ve slezském nářečí a jako jediná na světě se
věnuje stylu country. Tato skupina se jmenuje Blaf. Jsou spolu už přes dvacet let v pětičlenném složení — houslista, textař a jejich frontman, který zároveň
i zpívá, bubeník, baskytarista, kytarista a člen, který hraje na banjo. Když mi tenkrát kamarád poslal jejich jednu písničku, v ten ráz mne to dostalo!
Zalíbil se mi jak text, kterému jsem měla zprvu problém porozumět, ale pak už to bylo v pořádku, tak mne zaujala i velmi dobrá melodie, kombinace nástrojů,
zajímavý zpěv... Je to skupina, která mne od prvopočátku vším zaujala! Zhruba před týdnem jsem v sobě našla tu odvahu a napsala jsem perkusistovi na e-mail
o slovník jejich nářečí — ponaszimu. Chtěla jsem totiž stále víc porozumět textům, které v písních používají. Světe div se, odpověď jsem dostala velmi
brzy a byl velmi vstřícný, tudíž i slovník jsem dostala. Tak jsme si začali postupně psát víc a narazili jsme na problematiku jejich nejnovější desky.
Bylo mi řečeno, jesli ji chci, abych o ni napsala jejich frontmanovi Tomovi, což jsem taky udělala. I s tímhle fajn člověkem jsem si začala psát, co se
týče desky, již ji mám a co do našeho psaní, z mého pohledu mohu říct, že jsem poznala dalšího fajn člověka a je mi samozřejmě nesmírnou ctí. Tuto výbornou
skupinu všem mohu vřele doporučit, oni toho spoustu chápou, to ostatně poznáte z jejich písní a rovněž z jejich stránek: www.blaf.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat